משלוחים

1. המוצרים ו/או השירותים הנרכשים באתר יסופקו למשתמש לכתובת אשר הוקלדה על-ידי המשתמש.
בישראל - באמצעות שירות שליחויות צ'יטה לכתובת המצויינת בהזמנה או לנקודת חלוקה הקרובה כל זאת לפי שיקול דעתו של מפעילי האתר.
בחו"ל - באמצעות שירות EMS.

2. מועד האספקה יהיה בהתאם לתנאי האספקה המפורטים בדף ההזמנה של המוצרים ו/או השירותים אשר נשלח ואושר ע"י הלקוח.

3. רק מוצר ו/או שירות אשר מחירו שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר, יסופק למשתמש והבעלות במוצר ו/או בשירות תעבור למשתמש רק לאחר שחשבון מוניטין יזוכה בפועל במלוא סכום המכירה של המוצר ו/או השירות.

4 מוניטין לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו של מוניטין ו/או של מפעיל האתר ו/או של הספקים, או חברת השילוח, לרבות שביתות, השבתות וכיו"ב.

5. דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריג ו/או משלוח לאיזורי שילוח חריגים עפ"י אתר צ'יטה (http://www.chitadelivery.co.il/טבלת-אזורי-שילוח-חריגים) ו/או מחוץ לישראל.

6. במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל, מוניטין תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.

7. התקנון של חברת ההובלה והאספקה של המוצרים ו/או השירותים, יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר אשר יירכש באמצעות האתר, ויחייב את המשתמש.

8. לפני שמפעילי האתר ידאגו לאספקת המוצר הוא יעבור בדיקה כדי לוודא את טיב המוצר ואז ייארז באריזה סגורה. במידה שהלקוח ירצה להתלונן על קבלת מוצר שלא הגיע באריזה סגורה עליו לעשות זאת מיידית ולהודיע על כך לשירות הלקוחות באמצעות שליחת מייל לכתובת [email protected]

9. זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בדף ההזמנה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים ואינם כוללים ימי שישי, שבתות ערבי וימי חגי ישראל. הסחורה תסופק ללקוח עד התאריך שצויין בגוף ההזמנה, בין אם בחר במשלוח באמצעות שירות שליחויות או באיסוף עצמי.

10. דמי המשלוח ישולמו על ידי המשתמש ביחד עם התשלום בגין המוצר.

11. בפני הלקוח עומדות ארבע אפשרויות אספקה:

א. איסוף עצמי – ניתן לאסוף את ההזמנה ללא חיוב משלוח בביתר עילית. האיסוף יתבצע רק לאחר קבלת הודעה טלפונית או באמצעות הודעת סמס לטלפון הנייד. באחריות הלקוח להיות זמין לקבלת ההודעה.

ב. שליחות עד הבית (תקף בישראל בלבד) – החבילה תשלח באמצעות שליח, בעת אספקת החבילה תתקבל הודעה טלפונית או סמס כי יש חבילה בדרך אליו, הלקוח יקבל עד 3 פניות טלפוניות על מנת לקבוע מועד סופי למסירת החבילה. מחיר משלוח זה 45 ש"ח. (באזורים חריגים מחיר המשלוח הינו 60 ש"ח)

ג. משלוח אקספרס תמורת 60 ש"ח לארגז

ד. משלוח לחו"ל - החבילה תשלח באמצעות EMS, הפריטים שהוזמנו יישלחו מהמחסן תוך לכל היותר 3 ימי עסקים מרגע אישור העסקה על ידי חברת האשראי. עלות משלוח לחו"ל תלוי במשקל ההזמנה.

12. במקרה שבו ירצה הלקוח להחליף את המוצר שרכש יוכל לעשות זאת ללא תשלום ובאריזתו המקורית של המוצר. אין אפשרות להחליף מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית, מוצרים עם הדפסה או מוצרים משומשים.

13. במקרה שבו ירצה הלקוח להחזיר מוצר באמצעות שליחות ישלם הלקוח 45 ₪ בעבור השליחות למחסן.

14. במקרה שבו ירצה הלקוח להחליף מוצר באמצעות משלוח ישלם הלקוח 90 ₪ בעבור השליחות למחסן וממנו בחזרה ללקוח.